טיפולי אלקטרותרפיה

נשמח להיפגש איתכם וליצור תוכנית למסע שלכם לקראת ריפוי והקלה בכאב.

אלקטרותירפיה

אלקטרותרפיה היא טכניקה טיפולית בתוך תחום הפיזיותרפיה המיישמת שימוש במכשירים שונים המפיקים זרמים חשמליים מסוגים שונים למטרות טיפוליות מגוונות לצורך ריפוי והפחתת כאבים. באמצעות זרמים אלו ניתן לעורר גירוי בעצבים בגופנו ולטפל בפתולוגיות שונות, לחזק שרירים ולהפחית כאבים. שיטה זו פועלת לא רק על מרכיב הכאב ע”י שחרור של אנדרופינים ברקמה המטופלת אלא על עלייה בזרימת הדם המקומית, חימום הרקמה והאצה של תהליכי ריפוי בגוף. ישנם מכשירים שרק בעלי מקצוע מורשים יכולים לבצע כמו אולטרסאונד, גלים קצרים, וזרמים לחיזוק שרירים אך ישנם גם מכשירים ביתיים פשוטים הפועלים על מנגנונים של הפחתת כאבים כמו למשל ה”טנס” או לייזר רך.

הפחתת כאבים באמצעות אלקטרותרפיה מתרחשת במספר מנגנונים:

1. הגירוי המורגש באזור הכאב ע”י הזרם החשמלי “מתחרה” עם השדר של הכאב מהרקמה הפגועה בדרכם למוח ובכך מפחית את עוצמת הכאב המורגשת על בסיס תאוריית ה”שער”.
2. הגירוי החשמלי יוצר שחרור של אנדרופינים המשפעים על תחושת הכאב ומפחיתים אותה משמעותית.

יתרונות נוספים לשימוש באלקטרותרפיה:

הגברת זרימת הדם המקומית– מכשירים שונים כמו אולטרסאונד ומכשירי זרמים חשמליים מגבירים את זרימת הדם המקומית במקום הטיפול מה שגורם להגברת הכנסת חומרים חיוניים למקום כמו הגברת החמצן למקום וזירוז פינוי של חומרי פסולת דבר המזרז תהליכי ריפוי במקום המטופל.
חימום מקומי– ישנם מכשירים כמו גלים קצרים ואולטרסאונד היוצרים חימום מקומי שטחי או עמוק על פי בחירת המטפל באזור הטיפול. החימום מגביר זרימת דם במקום, מרפה את השרירים ומוריד כאבים.
הרפיית שרירים– ישנן תוכניות שמתוכנתות להרפייה של שרירים תפוסים וכואבים למשל במכשיר הקומפקס.
חיזוק שרירים – ישנם טיפולים בהם ישנה חולשת שרירים משמעותית והשימוש בזרמים חשמליים מוטוריים, יפעילו את השריר ויעזרו לביצוע התרגיל המבוקש- למשל במצבי שיתוק שונים.
חיזוק נוסף יכול להיות בשיקום של פציעה כאשר השרירים באזור נחלשו אז נבצע תרגול אקטיבי יחד עם זרם מוטורי שימקסם את עבודת השריר ויתרום לגדילה מהירה יותר של מסת שריר במקום הפציעה.

אנו גאים לשרת את לקוחות מכל חלקי הארץ. התקשר עוד הים  לקביעת פגישה אחד על אחד!

נוחות והקלה - מהצעד הראשון !

חדש ! מדרסי IMS - מדרסים בהתאמה אישית

שאלות נפוצות

– רצוי להביא חומר רפואי רלוונטי

– רצוי לבוא עם בגדים נוחים

-תלוי בסוג הטיפול ובחומרת המצב

כן, חניה ללא תשלום 

קישורים מהירים

נוחות והקלה - מהצעד הראשון !

חדש ! מדרסי IMS - מדרסים בהתאמה אישית

מוזמנים ליצור עמנו קשר לייעוץ ופרטים נוספים:

Scroll to Top