כאבי כף רגל וקרסול

נשמח להיפגש איתכם וליצור תוכנית למסע שלכם לקראת ריפוי והקלה בכאב.

ממה נגרמים כאבי רגל וקרסול? כמה זמן הם נמשכים? איך מטפלים? עלולים להיות סיבוכים?

אתה מבלה זמן רב בשימוש בכפות הרגליים כל יום, ואם אתה סובל מכאבים בכף הרגל והקרסול, החיים שלך משתנים מאוד. זה יכול לגרום לאימה וייסורים כשאתם עולים במדרגות, הולכים  למשרד שלכםאו אפילו נוהגים במכונית שלכם. כאבי כפות רגליים וקרסוליים יכולים לנבוע ממגוון סיבות שונות, אך טיפול פיזי אופטימלי בתנועה יכול לעזור להחזיר אותך למסלול. הוכח כי פיזיותרפיה מסייעת בשיקום הגפיים הפגועות, בנוסף להקניית כאבים חריפים וכרוניים כאחד. צרו קשר עוד היום עם המרכז לשיקום אורטופדי IMS כדי לשוחח עם אחד ממטפלי הפיזיותרפיה המורשים שלנו וללמוד עוד כיצד השירותים שלנו יכולים להועיל לכם!

כיצד מתרחשים כאבי רגליים וקרסוליים?
כפות הרגליים והקרסוליים שלך הם מבנים מכניים מורכבים שצריכים לעבוד יחד בהרמוניה על מנת לתפקד ברמות האופטימליות שלהם. קרן דלקת המפרקים קובעת כי מפרק הקרסול מורכב משלוש עצמות שכולן חייבות לתקשר נכון זו עם זו, יחד עם רקמות החיבור השונות המחזיקות את מכלול המפרק יחד.

כף הרגל מורכבת עוד יותר, מכילה כשני תריסר עצמות, 30 מפרקים, ומעל 100 שרירים, גידים ורצועות. בגלל כל המבנים המסובכים המרכיבים את כפות הרגליים והקרסוליים, כאבים באזורים אלה נפוצים מאוד. פגיעה בכף הרגל או בקרסול יכולה לגרום לכאבים כה חמורים עד שתמנעי מהורדת המשקל שלך. זה משאיר לך שתי אפשרויות בלבד; קופץ מסביב, סיכון לפציעה בכף הרגל השנייה שלך, או גרוע מכך, להיתקע בכיסא, לא יכול ללכת לשום מקום ולטפל בעצמך או באחרים. אפילו כאב קל יכול לגרום למגבלות פיזיות בחיי היומיום שלך, ולהכביד על הסובבים אותך.

מה גורם לכאבי רגליים וקרסוליים?
כאבי רגליים וקרסוליים יכולים להופיע באופן פתאומי כתוצאה מפציעה חריפה, או שהוא יכול להתפתח עם הזמן ביחס למצב כרוני ובסיסי. על פי מרפאת מאיו, ישנם מספר גורמים שכיחים לכאבי רגליים וכאבי קרסול, כולל:

זנים ונקעים
 זן מתרחש כאשר שריר או גיד נמתחים ואילו נקע מתרחש כאשר רצועה נמתחת רחוק מדי או נקרעת.

שברים
 שבר מתרחש מכוח יתר או טראומה לעצם, וגורם לו להיסדק או להישבר לחלוטין. שבר בכף הרגל או בקרסול יכול לגרום לשבועי השבתה כדי להבטיח ריפוי תקין.

דלקת גידים
דלקת בגידים מופיעה בגלל שימוש יתר בגידים, וגורמת להם להיות מודלקים במשך זמן רב.

בורסיטיס
בורסיטיס מתרחשת כאשר הגידים מתחככים בשקיות "בורסה" או נגד חיכוך, וגורמים להם להתעצבן ולא להרגיש בנוח.

Plantar fasciitis
דלקת פלנטרית היא דלקת ברקמת החיבור בחלק התחתון של כף הרגל. זה יכול להתרחש כתוצאה משימוש יתר מחמיר, כמו עמידה מתמדת, תנוחה לא ראויה או הנעלה חסרת תמיכה נאותה לקשת.

תסמונת מנהרת טרסאל
תסמונת המנהרה הטארסאלית מתרחשת כאשר מנהרת הטרסאל (העצב העובר מהקרסול לכף הרגל) הופכת לצבוצה ומדלקת.

דלקת פרקים
דלקת פרקים היא מצב דלקתי שכיח הפוגע במפרקים וגורם לכאבים.
הסוגים הנפוצים ביותר כולל דלקת מפרקים ניוונית ודלקת מפרקים שגרונית. שני סוגים של דלקת פרקים יכולים להשפיע מאוד על מפרקי כף הרגל והקרסול.
קשתות נפלות
 כף הרגל שלך מכילה כמה גידים שפועלים יחד ליצירת הקשת שלך. כאשר הגידים מתכנסים כראוי, כף הרגל שלך תיצור קשת ראויה. עם זאת, כאשר הגידים אינם מתלכדים כנדרש, כף הרגל שלך תיצור קשת קטנה מאוד, או בכלל לא קשת. זה מכונה "קשת שנפלה" או "כף רגל שטוחה" ועלולה לגרום לכאב או אי נוחות עם הזמן.

כיצד פיזיותרפיה יכולה לטפל בכאבי ברגליים וקרסוליים?
בין אם אתם סובלים מפציעה חריפה או ממצב כרוני בכף הרגל או בקרסול, תוכלו למצוא הקלה בטיפול פיזיותרפיה אופטימלי. המטפלים שלנו יבצעו בדיקה יסודית כדי לאשר מה גורם לכאב שלכם ואז הם ייצרו עבורכם תוכנית טיפול בהתאמה אישית ספציפית. אם סבלת מפציעה חריפה, סביר להניח שהפיזיותרפיסטים שלנו ירשמו טיפול RICE (מנוחה, קרח, דחיסה והעלאה) במשך הימים הראשונים כדי לוודא כי כל נפיחות יורדת.
לאחר השלבים הראשונים של הפציעה, תעברו לטיפולים פיזיותרפיים ייעודיים. באופן יחסי, אם אתם סובלים ממצב כרוני, תתחילו בטיפולים פיזיותרפיים המתמחים בהתבסס על צרכי מצבכם. כל זה הוא חלק מתוכנית הריפוי או הטיפול בכאב ההוליסטי שלך. המטרה היא להחזיר אותך לרמת הביצוע הגופנית הרגילה שלך ולמנוע בעיות עתידיות.
תכנית הטיפול שלך תכלול בדרך כלל שילוב של תרגילים ומתיחות, על מנת להחזיר את הניידות במפרקים, לשפר את האיזון ולחזק את שרירי כף הרגל והקרסול. תוכנית הטיפול שלך עשויה לכלול תרגילים בלוח שיווי משקל, כמו גם שירותים מיוחדים אחרים, כגון טיפולי קרח וחום, טיפול ידני, אולטרסאונד או טיפול בלייזר קר. אנו נעשה כל שביכולנו כדי להקל על הכאב שלך ולהגביר את מחזור הדם שלך, אשר עשוי לכלול המלצה על שינויים באורח החיים או הנעלה אורטוטית כדי למנוע בעיות נוספות בעתיד.

אל תתנו לכאבי רגליים וקרסוליים להאט אותך! הפיזיותרפיסטים שלנו יעזרו לכם לקבוע את רמת הנוחות שלכם ואת התפקוד הכללי שלכם, ללא מגבלות הכאב. אנו נעזור לך לקום על רגליך תוך זמן קצר!

אנו גאים לשרת את לקוחות מכל חלקי הארץ. התקשר עוד הים  לקביעת פגישה אחד על אחד!

נוחות והקלה - מהצעד הראשון !

חדש ! מדרסי IMS - מדרסים בהתאמה אישית

שאלות נפוצות

– רצוי להביא חומר רפואי רלוונטי

– רצוי לבוא עם בגדים נוחים

-תלוי בסוג הטיפול ובחומרת המצב

כן, חניה ללא תשלום 

קישורים מהירים

נוחות והקלה - מהצעד הראשון !

חדש ! מדרסי IMS - מדרסים בהתאמה אישית

מוזמנים ליצור עמנו קשר לייעוץ ופרטים נוספים:

Scroll to Top